Lean-CRM - system do zarządzania relacjami z klientami (CRM).

Charakterystyka programu Lean-CRM

System Lean-CRM jest oprogramowaniem klasy CRM, wspierającym zarządzanie relacjami z klientami w małej i średniej firmie.

System Lean-CRM posiada możliwość wykonywania kalkulacji wytworzenia produktów i usług dla firm z obszarów (rzemiosło, handel, produkcja, usługi).

Skrócony zakres funkcjonalny programu Lean-CRM

Skrócony zakres funkcjonalny systemu:

Klienci – zarządzanie bazą danych klientów,

Kontakty – zarządzanie kontaktami (pracownikami organizacji klientów),

Okazje – zarządzenie okazjami tworzonymi w procesie sprzedaży,

Kampanie – masowe wysylanie maili do klientów,

Zadania – tworzone zadań dla pracowników firmy,

Telefony – zarządzanie procesem kontaktów telefonicznych,

Spotkania – zarządzanie spotkaniami z klientami,

Notatki – tworzenie notatek związanych z kontaktami z klientami,

Produkty – tworzenie bazy produktów i materiałów (surowców),

Oferty – opracowywanie ofert dla usług, produktów i wyrobów,

Zamówienia – rejestracja zamówień klientów (produktów),

Zakupy – tworzenie zamówień materiałowych (surowców zakupowych).

Wymagania instalacji programu Lean-CRM:

• Serwer HTTP Apache (opcjonalnie SQL Server),

• Stacje robocze – Windows 2000/NT, XP, Vista, 7, 8, 10 (32 lub 64 bity),

• Microsoft Office – MS Ecel, MS Word (import i exort danych oraz wydruki formlularzy),

• Sieć strukturalna Ethernet – zalecane min. 100 Mbit/s, WiFi 802.11n lub dostęp internetowy na urządzeniach mobilnych.,

• Bazy danych: MySQL (opcjonalnie Microsoft SQL Server lub Firebird).

Zapraszamy do kontaktu

Twoje imię

Twój email

Temat

Twoja wiadomość